Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


MINI TEREMTŐ GYAKORLAT ÉRZELMEKRE

Hallgatóim kreatív zónájukba lépve különböző ötleteket találtak arra, hogy hol helyezzék el ezt a mini gyakorlatot a begyakorlás időszakára.  MUTASD az ötleteket>>>Ez a gyakorlat csak TISZTÁN az ÉRZELMI állapottal dolgozik, nem bonyolódik bele a MIÉRT-ekbe.
Eredménye: azonnali „fentebbi” és motivált állapotba jutás.
Miért fontos ez?
Ha igaz az, hogy olyan dolgokat vonzok (jobb szeretem: olyan dolgokra leszek figyelmes), amilyen az alapállapotom, akkor ha egy lehangolt, önsajnálkozó állapotban vagyok hasonló rezgésű állapotokat veszek észre és ezen tartom a figyelmemet, míg, ha öröm vagy remény állapotában – rezgésében – vagyok, akkor ennek megfelelő rezgésű dolgokra leszek figyelmes.
Érdemes lenne ezt az alapállapotot fentebbi rezgésbe vinni, hogy aztán melléktermékként elkezdjem észrevenni az ÉRZELMI LÉTRA fentebbi rezgésű eseményeit? 

 

 1
Boldogság, tudás, magabiztosság, szabadság, szeretet, nagyrabecsülés
 2
Szenvedély
 3
Lelkesedés, öröm, elragadtatás
 4
Örömteli várakozás, hit
 5
Derűlátás
 6
remény


Érdemes lenne talán ezt az állapotot, tartósan ebben a zónában tartani? 
Persze, hogy igen, de mond már HOGYAN!!??

 
MUTASD A MINI TEREMTŐ GYAKORLATOT ÉRZELMEKRE AMIVEL AZONNAL KEZDHETEK>>>

MUTASD A MINI TEREMTŐ GYAKORLATOT ÉRZELMEKRE EGY PÉLDÁN KERESZTÜL >>>

MUTASD A MINI TEREMTŐ GYAKORLATOT ÉRZELMEKRE MAGYARÁZATOKKAL, HOGY JOBBAN ÉRTSEM A SZERKEZETÉT>>>


Mutasd Szakolczai SZabolcs, SZI Kommunikációs tréner gyakorlati előadását>>>