példa Hírlevél tudatos kiírás
Tehát az ígért tudatos kiírás.
Figyeld meg a lépéseit, melyet Te is bármikor alkalmazni tudsz:
Az egyik tréningemen egy hölgy elmesélte, hogy a ABC áruházban 20 dkg szalámit kért szeletelve és az eladó odacsomagolta és belemérte a szalámi végén lévő madzagot és fém záró részt.
Mivel ez neki stressz helyzet volt, a tudatos kiírást választotta, mint kitisztázó módszert.
Íme:
1: Tény:
"Az eladó hozzá csomagolta a szalámihoz a fémet és a madzagot is és kérésemre sem volt hajlandó kivenni, sőt a végén feltette a kérdést, hogy kérem vagy nem. Mivel nem kértem, így szalámi nélkül maradtunk az nap este."
2: Érzelmek:
- felháborodás, tehetetlenség, megdöbbenés, csalódottság, elkeseredettség,
3: megsértett fontosságok:
- tervezhetőség (vacsorára ezt terveztem), jó kapcsolat (az eladóval), béke, "én vagyok a vevő" viselkedés az eladó részéről, kiszolgálás, bajtársiasság a többi vevő részéről, mert utánam sor állt és senki sem segített.
(És itt jön a lényeg!)
4: Megoldás / hogyan kerülhettem volna el, hogy így járjak, vagy mivel kerülhetem el, hogy legközelebb ne járjak így?
- Kikérem a panaszkönyvet, de ezzel főleg az a baj, hogy nincs tudásom arról, hogy jogos-e a kérésem. Tehát a legfontosabb, hogy tájékozódok, hogy ilyet megtehet-e az eladó. Fontos az is, hogy nem ennek az üzletnek a vezetőjével fogok beszélni, mert lehet, hogy ő megvédi az alkalmazottját. Fogok beszélni legalább 3 más üzletnek a vezetőjével.
5: Ha így teszel, hogyan fogod magad érezni?
- Ha kiderül, hogy bele kell tenni, mert ez szabály, akkor elfogadom és nem háborgok, de ha ez nem jogos és ezt megerősítik a többi üzlet vezetői, akkor legközelebb, magabiztosan tudok kiállni a fontosságaimért, hisz tudom, hogy mik a jogaim. Jelzem felé is, hogy ismerem a jogszabályt, miszerint egészségügyi szempontból sem megengedhető és súly szempontjából sem károsítható meg a vevő. Ha az eladó nem együttműködő velem, akkor ott helyben tudom kérni a vezetőjét, akinek ebben tájékozódottnak kell lenni. Ezzel segítem a többi vevőt is, hogy ők se járjanak így máskor.
Szóval, maga az, hogy van megoldás megnyugtat. Nem gondolkodok rajta tovább és ez nagyon jó érzés. A tanulság nekem: MINDIG VAN MEGOLDÁS!
Remélem, hogy Neked is segített a fenti példa!
És ne feledd!
És pont szeptember 26-án is egy tudatos kiírást is bemutatok, csak természetesen egy másik példán keresztül vagy egy teremtő gyakorlatot, attól függően, hogy a résztvevők, mit hallanának szívesebben a Harmónia Házban szeptember 26-án.
Szeretnélek meghívni szeptember 26-án egy (nem fizetős) előadásomra:
Téma:
Az érzelmi intelligenciát használva, hogyan rendezd és irányítsd a gondolataidat egy tudatos, keretben tartott probléma megoldó technikával?
Szeretném, ha minél többen megismerkednétek azzal, hogy mit fogok tanítani a 10 alkalom alatt, ezért tartom ezt az előadást.
Izgalmas és érthető példán keresztül mondom el, és közben bemutatom az egyik leghatékonyabb módszert, amit fent említettem.
Már a bemutató előadások után is kapok olyan leveleket a résztvevőktől, hogy az életük változott meg azóta, amióta ezt a módszert alkalmazzák.
Október 9-én Debrecenben, a Harónia Házban csatlakozz Te is!
Hihetetlen hatékonyságú, 10 alkalmas
INTENZÍV ÉRZELMI INTELLIGENCIA
fejlesztő tréninget indítok,
a mai igényeknek megfelelően.
2018. október 9-től keddenként 17-től 20.45-ig
Fő hangsúlyt kap
az önismeret,
érzelmi intelligencia,
keretben tartott tudatos probléma megoldás,
TEREMTŐ és motivációs gyakorlatok
tudatos meghallgatás,
öngyógyító empátia,
társ empátia,
Erőszakmentes Kommunikáció,
A CSODA könyvemben lévő gyakorlat,
és az elmaradhatatlan nagy felismerések...
Szólsz barátaidnak? Köszönöm, hogy régi olvasóm vagy!
Csoda szép napot kívánok Neked és várlak szeretettel a bemutató előadáson vagy a tréningemen!
Szabó Ilona - Ica
A CSODA nem csak 3 napig tart c. könyv írója